HTML

Messiásblog

dfhdhrhz

Friss topikok

Linkblog

A Nagy Zabálás

2007.11.14. 20:37 Biomechanoid (törölt)

Nem tehetek róla, de a TV2 Nagy Fogyás című műsoráról Marco Ferreri legendás 73-as filmszatírája, A Nagy Zabálás jut eszembe.
Gyerekek, én egyszerűen elborzadtam azon, amit tegnap láttam. Bazi fáradt voltam, ezért korán ágyba bújtam, és tévézni kezdtem. Valami film ment a Viasat3-on, és a reklám közben - szokásomhoz híven - kapcsolgatni kezdtem. A Tv2-n egy nőnemű bálnaszörny egyszerre két gofrit tuszakolt erőszakkal az arcába. Gyermekkoromban a nagyszüleim tartottak disznót, és nem egyszer láttam, ahogy esznek. Hazugság, ezek nem úgy ettek, mint egy disznó! Egy disznó kulturáltan eszik ezekhez képest. Miközben családok tízezrei éheznek az országban, a tévében 200kg-os főemlősök zabálják a drágábbnál drágább ételeket, s mindennek a hatalmas zabapartinak A Nagy Fogyás a címe. Fogyás??? 10db, közel 2 mázsás ember, egy hét alatt nem képes összesen 2 kg-ot fogyni!!! Viszont királyi módon megterített asztal mellet sült malacot tömnek feneketlen bendőjükbe, hogy a végén majd egy, aki képes két hónap császárokat megillető életmód után talán fogyni is egy picurkát, mondjuk 200kg-ról 187kg-ra, az majd kapjon egy lakást, kocsit, meg mifaszt.
Nesze neked, prolikám, csomagold csak a vajaskenyeret a kölködnek! De sózd meg, hogy legalább valami íze legyen, ha már szalámira, felvágottra, paradicsomra és paprikára nem telik.
Demagógia? - Kurva anyád a demagógia!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hwrjwrj.blog.hu/api/trackback/id/tr9229305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása